fbpx
 

Spinning – trening dla osób w różnym wieku

Chcesz zadbać o swoją sylwetkę? Zapisz się na spinning! Ćwiczenia na rowerze stacjonarnym są dobre dla osób w różnym wieku, ponieważ nie obciążają nadmierne kolan. Dzięki temu nie będziesz musiała ryzykować kontuzją i nadmiernym obciążeniem. Warto wiedzieć, że efekty po spinningu pojawiają się niezwykle szybko, a przy tym jest to przyjemna forma ćwiczeń, która pozwala np. na słuchanie w trakcie jazdy podcastów czy muzyki. Sprawdź, dlaczego warto rozpocząć przygodę z tą aktywnością fizyczną!

Spinning – jak wygląda?

Spinning powinien być prowadzony w grupach, ponieważ zwykle to prowadzący narzuca tempo jazdy. Czasem ćwiczenia są bardziej intensywne, a czasem umiarkowane. Generalnie jednak spinning zaliczany jest do treningów wytrzymałościowych, co sprawia, że bardzo dobrze oddziałuje na układy oddechowy oraz krążenia. Jeśli chcesz poprawić wydolność płuc, to zdecydowanie warto zapisać się na ten trening.

Zalety dla wyglądu

Spinning jest dobry dla kobiet w każdym wieku, ponieważ zmniejsza cellulit oraz rozstępy. Ta wiadomość z pewnością ucieszy panie, które bardzo dbają o swój wygląd. Intensywny wysiłek pozwala ładnie ukształtować i wysmuklić nogi, dzięki czemu wyglądają one zgrabniej. Poza tym regularne poćwiczenia pozwalają na wzmocnienie mięśni i zrzucenie zbędnych kilogramów. Jeśli nie możesz biegać, a ćwiczeń typu fitness nie lubisz, wypróbuj spinning. Zobaczysz, że przy tej formie aktywności nie w sposób się nudzić!

Jak długo trwa trening?

Jedna sesja spinningu powinna trwać maksymalnie 45 minut. Oczywiście, jeśli masz słabą kondycję, możesz zaczynać od krótszych, np. piętnastominutowych ćwiczeń. Z czasem warto wydłużać treningi, by aktywność była wyzwaniem dla organizmu.



PolandGerman